Arrenca la Magic Line a Mallorca

8 febrer, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS
20170206_actepresentacioML.jpg

La Magic Line a Mallorca comença a donar les seves primeres passes. L’actor Santi Celaya va ser el mestre de cerimònies de l’acte de presentació oficial de la caminada solidària on es varen poder escoltar experiències de dues de les persones que s’han beneficiat dels programes de l’Obra Social de Sant Joan de Déu a Mallorca. Autoritats de totes les institucions de les Illes es varen sumar als Quilòmetres d’Il·lusions.
El Director Gerent de l’Hospital i la Fundació Sant Joan de Déu de Palma, el Dr. Joan Carulla i la directora de la Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca, Immaculada Iglesias, varen ser els encarregats d’explicar que l’objectiu de la Magic Line és sensibilitzar a societat sobre la necessitat de donar visibilitat als col·lectius més vulnerables, fent una crida a la mobilització.