Qui som?

MISSIÓ, VISIÓ I VALORS

Missió

Acompanyar i cooperar amb les persones en situació de vulnerabilitat social , amb una atenció humanitzada i centrada en la persona. Amb la finalitat de millorar la seva situació i facilitar la seva integració social.

Visió

La Fundació Sant Joan de Déu Mallorca dona acollida a l’Espai d’Acollida Es Convent a persones desfavorides, principalment a famílies en situació de risc d’exclusió social.  A més de cobrir les necessitats bàsiques d’allotjament, alimentació i higiene, se’ls proporciona intervenció socio-educativa i espais d’oci per tal de promoure dinàmiques positives i afavorir la seva integració social.

Valors

Els Valors de l’Ordre Hospitalària de Sant Joan de Déu són:

• Hospitalitat: es manifesta en la capacitat de compartir, acollir amb afecta i esperança reconèixer l’ identitat, dignitat i necessitats de l’altra.
  • Qualitat: es manifesta en el coneixement, acceptació i valoració de les qualitats de l’altra.
  • Responsabilitat: es  manifesta en el compromís amb el que es fa i en respondre a les accions realitzades per cada un.
  • Respecte: es manifesta en el coneixement, l’acceptació i valoració de les qualitats de l’altra.
  • Espiritualitat: es manifesta en veure més enllà de les circumstàncies, en les capacitats de donar sentit a la vida i reconciliar-se amb un mateix.

.