Xerrada i taller: TOT ÉS JOC

9 agost, 2018 by MARTA GUIJARRO MAS
TOT-ÉS-JOC-DEF-1-copia_opt.jpg

“Una nova forma d’acompanyar als infants en el joc”

Vos ha passat mai això d’estar tan concentrada, gaudint tant d’una cosa que ni vos adoneu que teniu gana? Fins i tot d’adults? Passant tant de gust que no volem aturar ni per menjar. Creiem que aquesta sensació és la que els nins i les nines han de viure quan juguen i, quan la viuen, és quan estan realment jugant amb llibertat.

Aquest taller és compon d’una primera xerrada en la que els adults recordarem els nostres propis jocs i revisarem a través de les nostres experiències com volem estar amb els nostres fills i filles mentre juguen.

La segona part consisteix en crear un espai d’experimentació amb aigua per tal viure el plaer a través del joc en un espai exterior, per acompanyar-los des d’un lloc més sensible i connectat. Així que, pares, mares nines i nins, agafau tovallola i una muda de recanvi perquè aquest dia ens embrutarem molt!

Taller apte per a totes les edats. A causa de que l’aforament és limitat, és necessari realitzar una inscripció prèvia a: fundacio@fundaciosjd.org

Vos esperem a tots i a totes per començar a jugar!