Taller de biodansa a la Fundació!

21 setembre, 2018 by MARTA GUIJARRO MAS
Talller-de-biodansa.png

La biodança és un sistema altament integrador de creixement humà que ens ajuda a connectar amb la nostra part instintiva, per permetre conèixer els nostres veritables potencials i ajudar al seu desenvolupament i lliure expressió.
D’aquesta manera aconseguim una millor integració física psíquica i emocional. Això ho obtenim mitjançant una interacció grupal molt lúdica i en perfecta harmonia amb la vida. S’aconsegueix realment sentir-se millor.

No és necessari tenir coneixements musicals ni de dansa previs ja que cerca la lliure expressió emocional que la música inspiri.

Qué millor que fer aquest taller en família!

Taller apte per a totes les edats. A causa de que l’aforament és limitat, és necessari realitzar una inscripció prèvia a: fundacio@fundaciosjd.org

Vos esperem a tots i a totes per començar a ballar!