Rebem a la Fundació Asima

14 febrer, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS
IMG_4397-1200x900.jpg

Ahir al matí vam rebre la visita del president de Ahir vam rebre la visita del president de Asima Polígons Empresarials, Sr. Francisco Martorell i la Directora, Sra. Cristina Beascoechea. En la seva visita van recórrer les instal·lacions del nostre centre: la residència, les cuines, la pista multiesportiva i les diferents sales de formació. També es van interessar per l’Espai Família. Van ser rebuts pel president de la Fundació SJD Mallorca, Gmà Felip Romans, Gerent, Dr. Joan Carulla i directora, Imma Iglesias.

Des de la Fundació, els traslladarem el nostre interès a ser un centre obert a la comunitat, en el qual cedim espais a les persones o entitats perquè puguin desenvolupar els seus projectes socials comunitaris.