La Fundación SJD Mallorca desarrolla una actividad de fomento de la ocupación subvencionada por el SOIB

6 febrer, 2024 by Trini Avilés

La Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca desenvolupa una activitat de foment de la ocupació subvencionada pel SOIB i cofinanciada pel Fons Social Europeu Plus (FSE+) que s’enmarca dintre de l’Eix i ha de contribuir a l’objetiu específic A: “Millorar l’accés a la ocupació i a mesures d’activació de tots els demandants d’ocupació, i en particular dels joves, els aturats de llarga duració i els grups desfavorits, les persones inactives, promovent l’ocupació por compte propi y l’economia social”.

——–

La Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca desarrolla una actividad de fomento de la ocupación subvencionada por el SOIB y cofinanciada por el Fondo Social Europeo Plus (FSE+) que se enmarca dentro del Eje 1 y tiene que contribuir al objetivo específico A: “Mejorar el acceso a la ocupación y a medidas de activación de todos los demandantes de ocupación, y en particular de los jóvenes, los parados de larga duración y los grupos desfavorecidos, las personas inactivas, promoviendo la ocupación por cuenta propia y la economía social”.