Famílies sense llar d’arreu de Mallorca podran ser acollides a la FSJD Mallorca.

setembre 21, 2017

L’Institut Mallorquí de Serveis Socials ha conveniat 16 places amb la Fundació Sant Joan de Déu Mallorca, per tal de poder derivar a famílies usuàries amb menors a càrrec  al nostre Centre. D’aquesta manera, la FSJD amplia el seu radi d’acció, fins ara centrat en Palma, a la resta de poblacions de Mallorca.

Les famílies acollides participaran de les activitats del centre en la teva totalitat, i tindran a la seva disposició tots els serveis que la Fundació oferta. Els menors, a més, podran gaudir de les activitats i tallers d’oci, així com de les hores de reforç escolar impartides pel nostre voluntariat.

Aquesta acció s’emmarca dins l’objectiu de donar resposta a les necessitats de la població en situació de vulnerabilitat.

Camí Vell de Bunyola, 9
07011 Palma de Mallorca