Famílies sense llar d’arreu de Mallorca podran ser acollides a la FSJD Mallorca.

21 setembre, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS
exclusio.jpg

L’Institut Mallorquí de Serveis Socials ha conveniat 16 places amb la Fundació Sant Joan de Déu Mallorca, per tal de poder derivar a famílies usuàries amb menors a càrrec  al nostre Centre. D’aquesta manera, la FSJD amplia el seu radi d’acció, fins ara centrat en Palma, a la resta de poblacions de Mallorca.

Les famílies acollides participaran de les activitats del centre en la teva totalitat, i tindran a la seva disposició tots els serveis que la Fundació oferta. Els menors, a més, podran gaudir de les activitats i tallers d’oci, així com de les hores de reforç escolar impartides pel nostre voluntariat.

Aquesta acció s’emmarca dins l’objectiu de donar resposta a les necessitats de la població en situació de vulnerabilitat.