Smart Baby fa una donació de productes de puericultura

30 gener, 2018 by MARTA GUIJARRO MAS
IMG_1202-web.jpg

La coneguda empresa Smart Baby va arribar de Barcelona el passat divendres per oferir-nos el seu suport en el muntatge dels estris de puericultura que han donat a la Fundació per les nostres famílies. Cotxets, tumbones, cadiretes de passeig… un llarg llistat de productes que de ben segur les famílies del Centre agrairan.

A la Fundació disposem d’una roberia solidària, on persones usuàries de Serveis Socials poden venir a cercar roba i productes de puericultura. Rebem roba en bon estat de grans i petits, sabates i complements. Si voleu col·laborar en la donació de roba o de material de puericultura, podeu fer-ho dipositant la roba al contenidor del parking de l’Hospital Sant Joan de Déu, o bé podeu venir a la Fundació i deixar-la aquí.