Palma acull als coordinadors de voluntariat de Sant Joan de Déu

16 març, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS

La ciutat de Palma acull aquest cap de setmana a 60 coordinadors i representants del voluntariat interprovincial de Sant Joan de Déu, en el marc del XXVI Trobada Interprovincial de Coordinadors del Voluntariat. Les seves jornades de feina han tingut lloc dimecres a l’Hospital i avui a la Fundació, on han estat rebuts pel President de la Fundació, el Germà Felipe Romanos, el Gerent, el Dr. Joan Carulla i la Directora, Imma Iglesias.

Després d’agraïr als presents la seva visita al centre, el Dr. Joan Carulla ha explicat les raons per les quals l’Orde va decidir crear la Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca, obrint el  centre d’acollida a Palma. Ha  fet referència a la bona feina que es realitza a la Fundació, tant en l’acollida de les famílies amb menors a càrrec, com a la resta d’àrees. D’altra banda, l’Imma Iglesias ha fet un repàs als projectes que estem portant a terme des de fa dos anys: Habitatges de lloguer social, Espai famílies, Magic Line, Roberia, així com els convenis signats amb altres entitats socials. Ha remarcat que  la fundació és un espai obert a l’exterior, on  altres entitats i projectes socials hi participen, organitzant activitats dins del centre amb els nostres usuaris, o bé fent ús dels nostres espais amb usuaris propis.

La trobada s’allargarà fins demà al migdia.