Projectes

MÉS PROJECTES

Servei de Roberia

Hem posat en marxa un  servei de roberia i articles de puericultura per als usuaris d’entitats socials i Associacions ciutadanes de Palma, totalment gratuit.

Disposem de roba, calçat, complements per a home, dona i infants.

Acció Social

Volem consolidar-nos com un recurs d’acció social a disposició de la població més vulnerable de Mallorca. Ens agradaria créixer com un recurs destinat a Famílies però estem oberts a col·laborar i participar amb altres iniciatives  comunitàries ,així com a  iniciar projectes d’acció social propis.

Cedim  els nostres espais a altres projectes socio-comunitaris que han pogut sorgir i encaixar dins el nostre recurs i enriquir-lo. Les entitats socials, associacions i serveis culturals de Palma amb els quals hem  col·laborat són: Centres de serveis socials d’atenció primària de Palma(CMSS), Grec,  Creu Roja,  Cooperativa JOVENT, Associació de veïnats de Son Oliva, Grup de Mares i Pares d’Espai Famílies,  i La Fundació La Caixa.

Intervenció Sociocomunitària