Obra Social

MAGIC LINE

Magic Line

La Magic Line és una mobilització solidària que organitza Sant Joan de Déu a favor de les persones més vulnerables.

L’esdeveniment central és una caminada per equips i no competitiva pels municipis de Calvià i Palma, que tindrà lloc el proper diumenge 14 de maig de 2017. Durant els mesos previs, els equips participants es marquen un repte solidari i fan activitats de captació de fons per aconseguir-lo.

Participar a la Magic Line costa 40€ per equip, el que permet inscriure un equip de 5 a 20 persones, escollir un recorregut de 4, 10 ó 20 km i gaudir dels serveis bàsics de la caminada.

Al final de la caminada tindrà lloc la Festa Magic Line al Parc de la Mar, on a més de l’arribada dels caminadors hi haurà el concert per a la inclusió amb cantants de renom.

Sant Joan de Déu destina els fons captats amb la Magic Line a programes de suport a persones en situació vulnerable com:  familíes sense llar, neurorehabilitació, pisos d’inserció social, dependéncia, sensibilització, cooperació internacional, recolzament a projectes sociocomunitaris.

Responsable:  Esther Callizo
mallorca@magiclinesjo.org