La Magic Line Mallorca 2020 impulsarà 5 projectes solidaris

23 novembre, 2020 by VERONICA COMUNICACION
Magic-Line-2020-Projectes-1200x891.jpg

Per concloure l’edició de la Magic Line Mallorca 2020 i amb l’objectiu d’agrair a totes les persones, empreses, institucions i col·laboradors que han aportat el seu granet de sorra a l’edició d’enguany que, a causa de les circumstàncies de l’evolució de la pandèmia ha estat cancel·lada, l’Hospital Sant Joan de Déu de Palma juntament amb la Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca volen compartir els projectes que es duran a terme gràcies a la solidaritat rebuda.

En primer lloc, es destinaran 3.000 € al Programa de Garantia alimentària, posat en marxa arran de la crisi social provocada pel Covid-19, per a garantir el lliurament d’aliments bàsics a persones que es troben en una situació d’en risc d’exclusió social.

També s’han adquirit tauletes per al Programa Connecta perquè pacients amb Covid-19 hospitalitzats a l’Hospital SJD Palma · Inca puguin contactar amb els seus familiars i així reduir l’aïllament i cuidar la salut emocional. Per a aquest projecte s’han emprat 1.000 €.

El Programa Pisos Socials, es beneficiarà també d’una ajuda de 2.000 € que permetrà que famílies que han iniciat un procés de reinserció social a través de la Fundació SJD Mallorca puguin seguir el seu procés orientat a l’autonomia.

Es dediquen altres 2.000 € a l’allotjament i manutenció de famílies que, per motius humanitaris, necessiten un acolliment temporal urgent des del Programa d’Acció Social per raons d’ajuda humanitària.

I finalment, per el Programa Vincles que fomenta les sinergies entre els usuaris del programa PROA (Promoció de l’Autonomia) de l’Hospital i les famílies de la Fundació es destinaran altres 2.000 €.

Sant Joan de Déu Mallorca continuarà treballant per a dur a terme les accions solidàries que estiguin al seu abast i puguin contribuir a la societat que tant de suport necessita en aquests moments.
Esperem reprendre la Magic Line Mallorca l’any 2021.