La FSJD Mallorca signa un conveni amb Creu Roja per acollir persones refugiades

13 desembre, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS
20171213-signatura-conveni-CReu-roja2web.jpg

Aquest matí, el Gerent de la FSJD Mallorca, Dr. Joan Carulla, i el President de Creu Roja a Balears, Sr. Antoni Barceló han signat un coveni que té per objectiu la col·laboració de les dues entitats en l’acollida de persones refugiades i sol·licitatns d’asil a Balears. La Fundació donarà acollida a les famílies derivades per Creu Roja, que es trobin en situació d’emergència social i sense allotjament a Mallorca.

Les famílies allotjades, seran acompanyades en la seva integració i socialització pel nostre equip de professionals, que en tot moment promouran la seva participació a les activitats pròpies del Centre i també les sociocomunitàries. La seva estada al Centre serà temporal i fins que l’autoritat pública competent en matèria d’asil assigni un centre d’acollida a les famílies on puguin allotjar-se.

Des de la Fundació apostam pel treball en xarxa entre entitats socials del territori; ja que amb la feina de tots, persones vulnerables veuran millorada la seva situació.

Camí Vell de Bunyola, 9
07011 Palma de Mallorca