La FSJD Mallorca dóna suport a la conferència d’Alba Padró sobre lactància materna

31 octubre, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS
IMG_9063-1200x900.jpg

La Fundació ha donat suport a la conferència d’Alba Padró i María Berruezo sobre lactància materna. La directora de la Fundació, Immaculada Iglesias, ha estat l’encarregada de la presentació de l’acte. “La maternitat pot arribar a aïllar a les mares sense vincles socials, per tant és important que aquelles que es troben en situació vulnerable puguin compartir les seves experiències de criança amb altres mares. En aquesta línia hem posat en marxa el projecte Espai Família, que facilita la integració de les mares acollides al centre amb altres mares”.

L’Espai família és un projecte inclusiu que promou els vincles entre mares i pares acollits al Centre amb mares i pares de la xarxa normalitzada. Es tracta de trobades periòdiques a la Fundació, on les mares, poden parlar de la criança i en general, fomentar la relació de mare a mare mentre els nins i nines gaudeixen de jocs, dins de la sala o als jardins, pista esportiva o parc infantil del recinte.

Les trobades són totalment gratuïtes.

Camí Vell de Bunyola, 9
07011 Palma de Mallorca