Junts som més forts

febrer 6, 2019

En el marc del Dia de la Pau i la No Violència el Col.legi Santa Mònica va dur a terme una sèrie d’activitats relacionades amb la vulnerabilitat i el risc d’exclusió social. Totes elles promogudes pels alumnes de 3º d’ESO, que han estat participants del projecte escola amiga.

La jornada es va dur a terme amb una primera part del mati, on diferents grups d’alumnes del curs anaven per les aules de la resta de companys, des de 1º d’ESO a 2º de Batxillerat, fent una xerrada sobre sensibilització i la feina de la Fundació Sant Joan de Déu i continuava amb la realització d’una reflexió, escrita o dibuixada, sobre el que els hi havia semblat el tema en qüestió.

Per acabar, varen baixar tots al pati i van escriure amb lletres “Juntos somos más fuertes. No estás solo.” I el logo de la seva escola i de la nostra Fundació.

Una acció d’aprenentatge servei que va implicar a més de 800 alumnes i que va suposar un reconeixement per la Fundació Sant Joan de Déu i sobretot un procés de sensibilització de l’alumnat en front un tema tan complexa com és l’exclusió social.

T. +34 971 763 536