Obra Social

365 BATECS

365 Batecs

Conèixer la realitat de les persones més vulnerables ens permet comprendre la seva situació i actuar per transformar-la. Amb aquesta premissa, des de Sant Joan de Déu oferim diferents eines per apropar aquesta realitat a la societat i buscar la seva implicació perquè ningú en quedi exclòs.

Creiem que l’educació en valors és un element clau per construir una societat més justa i inclusiva i que el potencial per trencar l’estigma social que sovint envolta els col·lectius, amb els quals treballem, està en els joves i en els nens. Per aquest motiu, fem un treball conjunt amb els centres educatius amb l’objectiu de fomentar la reflexió dels més joves sobre la vulnerabilitat i mobilitzar-los perquè facin accions a favor d’aquests col·lectius.

Visitar pàgina web

Vídeos

Inma Iglesias, Directora Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca, Es Convent, Palma de Mallorca

Jose Luis Antón, Director de Leroy Merlín a Palma-Marratxí i Eivissa