Mallorca Fashion Outlet es suma al projecte del Rober Solidari amb la instal•lació del contenidor de roba.

21 setembre, 2018 by MARTA GUIJARRO MAS

• És fruit de l’acord entre la Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca i Mallorca Fashion Outlet.
  • Es tracta d’una iniciativa que s’ha engegat aquest mes de setembre, coincidint amb el llançament de la campanya Denim de Mallorca Fashion Outlet, en la qual s’espera una gran afluència de públic al centre.

Mallorca Fashion Outlet està realitzant el llançament del mes del Denim durant aquest setembre, coincidint amb la volta a l’escola i l’arribada de la nova temporada. S’espera una gran afluència de públic al centre, la qual cosa permetrà una gran difusió del projecte “Rober Solidari” de la Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca, el propòsit de la qual és dignificar a les persones sense llar perquè puguin escollir la seva roba en un espai digne i amb atenció personalitzada. Per a això, el centre comercial ha instal·lat un contenidor especial i tots els visitants que ho desitgin podran introduir roba per col·laborar amb aquesta iniciativa.

Des de Mallorca Fashion Outlet conviden a participar a tots els seus visitants que desitgin donar aquella roba que ja no li serveixi o la tinguin en el seu armari sense fer servir, però que encara està en bon estat, perquè altres famílies la puguin utilitzar. Amb la intenció de promoure aquesta acció entre els visitants, el centre farà lliurament de la polsera solidària de l’Obra Social Sant Joan de Déu a totes aquelles persones que se sumeixen a la iniciativa.

Fins al 8 d’octubre estarà instal·lat el contenidor de roba en l’entrada de Mallorca Fashion Outlet, al costat del Punt d’Informació, on tots aquells que desitgin aportar el seu granit de sorra podran fer-ho.

Camí Vell de Bunyola, 9
07011 Palma de Mallorca