L’IMAS visita SJD- Serveis Socials Barcelona

22 febrer, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS
visita-1200x900.jpeg

El passat dilluns, la directora de l’FSJD Mallorca, Immaculada Iglesias, i Kendra Bermúdez, Treballadora Social, van visitar la SJD Serveis Socials Barcelona i la Fundació Mambré, acompanyades d’una delegació institucional de Mallorca: Sra. Caterina Mas, vicepresidenta segona del IMAS, Sra. Teresa Vallespir, directora d’Inclusió Social i Sr. Sebastià Cerdà, cap de la Secció d’Inserció Social.

Després de visitar les instal·lacions i conèixer l’equip professional de SS Barcelona, els representants institucionals van mostrar especial interès en els programes de Housing First, i ens van transmetre l’enhorabona per la feina que SJD està duent a terme, expressant la seva voluntat de poder treballar de manera conjunta en un futur. En l’actualitat la FSJD SS Mallorca ja ha iniciat una línia de treball amb aquesta institució per donar acollida urgent a famílies en risc d’exclusió no empadronades a Palma.