La Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca i Metges del Món Illes Balears firmen un conveni per formar a col·lectius vulnerables

Conveni-FSJD-Serveis-Socials-Mallorca-i-Metges-del-Món-Illes-Balears-1200x900.jpeg

La Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca ha signat un conveni de col·laboració amb Metges del Món Illes Balears per a realitzar activitats formatives a col·lectius vulnerables en les instal·lacions del Espai d’Acollida És Convent.

L’objectiu comú que tenen aquestes entitats signant aquest conveni és acompanyar a les persones en risc d’exclusió social a Balears i donar-los eines que puguin ajudar en el seu camí a la reinserció social.

La signatura l’ha realitzat el President de Metges del Món Illes Balears, Xisco Penya, i el Dr. Joan Carulla Civit, Gerent de la Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca.