La Fundació Sant Joan de Déu Mallorca i la Fundació Eurest s’uneixen per a repartir més de 4 tones d’aliments

27 octubre, 2020 by VERONICA COMUNICACION
Entrega-alimentos-Fundación-Eurest-23.10-15ap-1200x796.jpg

La recaptació es distribuirà a famílies dels barris de Son Oliva, Son Cladera i S’Indioteria.

La Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca i la Fundació Eurest sumen les seves forces per a garantir el lliurament d’aliments bàsics a les famílies més desfavorides del nostre territori. En aquesta sinergia solidària, la donació de més de 4 tones d’aliments no peribles provinents de la Fundació Eurest permet cobrir les necessitats bàsiques de famílies en situació d’extrema vulnerabilitat de les barriades de Son Oliva, Son Cladera i S’Indioteria, pròximes a la Fundació SJD, que serà l’encarregada de coordinar el repartiment d’aquests aliments i exercirà com a lloc de referència per a la seva recollida.
Aquesta és la segona donació que la Fundació Eurest realitza per a donar resposta a una necessitat creixent, ja que, a causa de la situació actual, ha sorgit un nou perfil de demandants dels serveis socials, persones que ara es troben en situació de precarietat sobrevinguda i que requereixen ajuda per a cobrir les seves necessitats més bàsiques, per la qual cosa, implicar-se i promoure aquest tipus d’iniciatives és més necessari que mai per a minimitzar l’impacte que està causant aquesta pandèmia.