IB3 ens dedica el mes de març

28 febrer, 2017 by MARTA GUIJARRO MAS
signatura-IB3.jpg

La Magic Line a Mallorca serà la protagonista de la Campanya Tots donam una mà d’Ib3. El director gerent de l’Hospital i la Fundació Sant Joan de Déu, el Dr. Joan Carulla i la Gerent d’Ib3, Margalida Cardona han signat un acord de col·laboració mitjançant el qual, el mes de març Ib3 ens obrirà els seus espais televisius i radiofònics per tal de que puguem explicar la nostra tasca. Volem sensibilitzar sobre la situació d’exclusió que viuen moltes famílies a Palma, que no poden tenir accés a una vivenda.

La Magic Line és una caminada solidària en favor de les persones que pateixen exclusió. Els participants s’organitzen per equips i es marquen un repte econòmic solidari a assolir, i fan accions de captació: berenars, concerts, sopars torneigs de futbol… Mitjançant IB3 aconsseguirem que les accions realitzades pels equips al mes de març tinguin més ressó mediàtic. Si tens un equip, i t’agradaria fer difusió de la teva activitat de captació: has de posar la informació pertinent al seu apartat de l’Espai Equips.

Si encara no tens equip, crea un a www.magiclinesjd.org