Obra Social

ESCOLA AMIGA I 365 BATECS

Escola Amiga

El programa Escola Amiga ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d’exclusió social i d’implicar-se per canviar les situacions d’injustícia.

Ho fem a través de:

Sessions a escoles i instituts

Professionals i voluntaris dels nostres centres ens desplacem per exposar la realitat de les persones vulnerables i trencar l’estigma social que envolta sovint als col·lectius que atenem. Aquesta xerrada amb els joves és una eina clau per a la reflexió i posterior acció.

Programes d’Aprenentatge servei

Els joves participen activament en projectes socials del seu entorn per contribuir a la creació d’una societat més justa i inclusiva.

Obrir tríptic explicatiu

365 Batecs

Conèixer la realitat de les persones més vulnerables ens permet comprendre la seva situació i actuar per transformar-la. Amb aquesta premissa, des de Sant Joan de Déu oferim diferents eines per apropar aquesta realitat a la societat i buscar la seva implicació perquè ningú en quedi exclòs.

Creiem que l’educació en valors és un element clau per construir una societat més justa i inclusiva i que el potencial per trencar l’estigma social que sovint envolta els col·lectius amb els quals treballem està en els joves i en els nens. Per aquest motiu, fem un treball conjunt amb els centres educatius amb l’objectiu de fomentar la reflexió dels més joves sobre la vulnerabilitat i mobilitzar-los perquè facin accions a favor d’aquests col·lectius.

Visitar pàgina web

Videos

Inma Iglesias, Directora Fundació Serveis Socials Mallorca, Es Convent, Palma de Mallorca

Jose Luis Antón, Director de Leroy Merlín a Palma-Marratxí i Eivissa